حضور هر ساله شرکت گراندتکنیک در نمایشگاه بین المللی (Intersec)

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی (Intersec) نمایشگاهی پیشرو در حوزه ی امنیت و ایمنی در سراسر جهان است که هر ساله با حضور بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ایمنی و امنیت در امارات متحده عربی برگزار می گردد و بزرگترین نمایشگاه دراین صنعت به حساب می آید. بازدید کنندگان از بیش از 118کشور دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند و بالا بودن تعداد بازدید کنندگان تجاری بین المللی بیانگر اهمیت این نمایشگاه است.

نمایشگاه در زمینه های مختلف از قبیل: امنیت تجاری، امنیت اطلاعات، آتش نشانی و نجات، ایمنی و بهداشت و امنیت داخلی و پلیس وجود دارد که توسط تولیدکنندگان بزرگ و به نام این صنعت ارائه می شود که سعی دارند بهترین و رقابتی ترین قیمت ها را به بازدید کنندگان عرضه کنند

شایان ذکر است که شرگت گراند تکنیک با در اختیار داشتن تنها نمایندگی محصولات پر قدرت دف فرانسه و نیز دویار ترکیه در کشور ایران حضوری پررنگ و موفقیت آمیز در نمایشگاه مذکور داشته است. گراند تکنیک مفتخر است علاوه بر نمایندگی محصولاتی همچون دف و دویار، نمایندگی های محصولات پروتل فرانسه (در زمینه صاعقه گیر)، ایکوزی اسپانیا و فراکارو ایتالیا (در زمینه انتن مرکزی) را در اختیار دارد ومایه مباهت است که در اکثر پروژه های کلان شهری و بسیاری از پروژه های کشوری حضوری پر رنگ و خوشنام داشته است .